Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3971
Назва: Бренд стратегія для підвищення обізнаності у сфері лікування раку, на прикладі бренду BraVe
Автори: Мітєв, Єгор Костянтинович
Ключові слова: особливості розробки бренд-стратегії для підвищення обізнаності у сфері раку, на прикладі бренду brave, рак, онкологія, свідомість про рак, освіта про рак, боротьба з раком, превентивні заходи, здоровий спосіб життя, підтримка пацієнтів з раком, медична інформація, популяризація досліджень раку, співпраця з медичними установами, громадські ініціативи, свідома споживча поведінка, бренд-кампанії, соціальні медіа, публічні виступи, інформаційні ресурси, партнерства з організаціями для боротьби з раком.
Дата публікації: 2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/3971
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЗ_Мітєв Єгор.pdf661,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Мітєв.pdf7,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.