Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3601
Назва: Практика визнання кваліфікацій закладами вищої освіти України: проблеми та перспективи розвитку
Інші назви: Practice of recognition of qualifications by higher education institutions of Ukraine: problems and prospects of solution
Автори: Горюнова Катерина Анатоліївна
Стойка Андрій Васильович
Борисова, Інга
Ключові слова: визнання
неформальна та інформальна освіта
формальна освіта
кваліфікація
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Горюнова К. А. Практика визнання кваліфікацій закладами вищої освіти України: проблеми та перспективи розвитку / К. А. Горюнова, А. В. Стойка, І. Борисова // Український Щорічник з Європейських Інтеграційних Студій. – Київ, 2021. – Вип. 6. – С.23–37.
Короткий огляд (реферат): В статті аналізується практика використання системи визнання кваліфікації в закладах вищої освіти України. В ході дослідження виявлено потреби та цілі визнання, траєкторії застосування визнаних кваліфікацій в сфері вищої освіти. Визначаються проблемні питання, з якими стикаються заклади вищої освіти при визнанні результатів навчання здобутих в формальній чи неформальній/інформальній освіті. Актуалізується думка , що для забезпечення якості у процесі визнання результатів навчання, здобутих у формальній освіті необхідні три складові: прозорість та надійність; доступна база даних університетських модулів та освітніх програм та умови їх освоєння. За відсутністю нормативного регулювання питань визнання результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті на загальнонаціональному рівні, заклади вищої освіти, у межах своєї автономії, самостійно приймають рішення щодо запровадження відповідних процедур. Необхідно визнати, що багатьом українським закладам вищої освіти у вирішенні специфічних питань визнання результатів навчання, здобутих у формальній освіті не вистачає: гнучкості; здатності стратегічно оцінити ситуацію; вміння проаналізувати специфічну ситуацію з огляду на кінцеву мету, очікувані результати та гарантії якості навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/3601
ISSN: 2708-0205 (online)
Розташовується у зібраннях:Стойка Андрій Васильович



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.