Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4657
Назва: Просування бренду в соціальних мережах
Автори: Кислова, Людмила Анатоліївна
Сорока, Ю.Є.
Ключові слова: маркетинг
цифрові технології
Дата публікації: 2021
Опис: Кислова Л.А. Просування бренду в соціальних мережах / Л.А. Кислова, Ю.Є. Сорока // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 24 верес. 2021 р. / за заг. ред. В.Я. Омельченко ; Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 46–47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4657
Розташовується у зібраннях:Кислова Людмила Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kisl_Sor_pros_2021_46.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.