Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4656
Назва: The urgency of forming the concept of csr at tourism enterprises business
Автори: Horbachevska, Marina
Kastorska, S.
Ключові слова: tourism enterprise
corporate social responsibility
Дата публікації: 2021
Опис: Horbachevska M. The urgency of forming the concept of csr at tourism enterprises business / М. Horbachevska, S. Kastorska // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом : матеріали XІIІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 24 верес. 2021 р. / за заг. ред. В.Я. Омельченко ; Маріуп. держ. ун-т. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 65–66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4656
Розташовується у зібраннях:Горбашевська Марина Олексіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horb_Kast_the_2021_65.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.