Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4558
Назва: Модель стратегічного маркетингового управління діяльністю туристичних підприємств
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ісаков, І.M.
Ключові слова: туристичні підприємства
стратегічне управління
Дата публікації: 2023
Опис: Балабаниць А.В. Модель стратегічного маркетингового управління діяльністю туристичних підприємств / А.В. Балабаниць, І.M. Ісаков // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Київ, 26 верес. 2023 р. / за заг. ред. А.В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ: МДУ, 2023. – С. 67–69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4558
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bal_Isak_mod_konf_2023_67.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.