Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4554
Назва: Особливості маркетингового менеджменту у професійному спорті
Автори: Рібейро Рамос, Олена Олегівна
Головін, О.О.
Ключові слова: професійний спорт
маркетинговий менеджмент
Дата публікації: 2023
Опис: Рібейро Рамос О.О. Особливості маркетингового менеджменту у професійному спорті / О.О. Рібейро Рамос, О.О. Головін // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, Київ, 26 верес. 2023 р. / за заг. ред. А.В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ: МДУ, 2023. – С. 84–86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4554
Розташовується у зібраннях:Рібейро Рамос Олена Олегівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rib_Gol_osob_konf_2023_84.pdf2,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.