Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Методика організації інформаційного представництва як маркетингового засобу позиціонування бібліотеки в ІнтернетіНазар’єва, Світлана Володимирівна
2017Програми обмінів в контексті реалізації публічної дипломатіїТрофименко, Микола Валерійович
2017Маркетингова технологія формування лояльності споживачів на ринку туристичних послугМацука, Вікторія Миколаївна
2017Програми обмінів як засіб реалізації публічної дипломатіїТрофименко, Микола Валерійович
2014Оргнабір як метод поповнення робочої сили до промислових підприємств Донбасу у повоєнний часШипік, Наталя Феофанівна
2010Діяльність Всегрецького соціалістичного руху (ПАСОК) в умовах європейської інтеграції Греції (1974–2010 рр.)Булик, Максим Володимирович
2011Комуністична партія Греції (ККЕ) в партійній системі сучасної ГреціїБулик, Максим Володимирович