Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/780
Назва: Роль мас-медіа у популяризації масової культури (у контексті досліджень Умберто Еко)
Автори: Сабадаш, Юлія Сергіївна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Досліджено, на прикладі праць У. Еко, роль мас-медіа у популяризації масової культури. Зазначено, що відомий італійський вчений приділяв велику увагу питанням інформаційної революції, проблемам масової комунікації та впливу мас-медіа на масову культуру. Наголошено, що У. Еко пропонував не сприймати масовізацію культури як неминуче зло, бо мас-медіа – це невід’ємна частина сучасного життя суспільства. Зазначено, що на даному етапі багато засобів масової комунікації беруть участь у культурному процесі, тому культура у пошуках нових шляхів розвитку повинна використовувати всі можливості засобів масової інформації.
Опис: Сабадаш Ю. С. Роль мас-медіа у популяризації масової культури (у контексті досліджень Умберто Еко) / Ю. С. Сабадаш // Українська культура: перспективи євроінтеграції. Інноваційні процеси в сучасній культурі : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 7 квіт. 2016 р. / КНУКіМ. – Київ : КНУКіМ, 2016. – С. 162–164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/780
Розташовується у зібраннях:Сабадаш Юлія Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_mas-media.pdf526,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.