Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6148
Назва: ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн
Автори: Полторак, В. А.
Зоська, Яна Володимирівна
Стадник, Альона Георгіївна
Ключові слова: інформаційна війна
громадська думка
ПР-технології
іміджмейкінг
НЛП-технології
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – виявити особливості впливу ПР-технологій на формування й використання громадської думки під час інформаційних війн. Розглянуто особливості використання ПР-технологій суб’єктами інформаційних війн для формування громадської думки в населення обох сторін, що протиборствують, та вирішення різноманітних проблем, що постають у ході війни. Проаналізовано специфіку використання таких технологій, як іміджмейкінг, брендинг, приховане управління на НЛП-технології, організація ПР-кампаній тощо. Аналіз здійснено переважно на базі розгляду відповідних проблем, що виникали та виникають у процесі інформаційної війни між Російською Федерацією та Україною, що триває з 2014 р. Наведено приклади використання ПР-технологій.
Опис: Полторак В. А. ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн / В. А. Полторак, Я. В. Зоська, А. Г. Стадник // Держава та регіони. Соціальні комунікації. – 2020. – № 3(43). – С. 121–128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6148
Розташовується у зібраннях:Стадник Альона Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_stad_pr_2020_3_121.pdf3,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.