Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6131
Назва: Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
Автори: Зоська, Яна Володимирівна
Согорін, А. А.
Белькова, С. В.
Ключові слова: реклама
соціологія реклами
інформаційно-комунікаційні технології
маніпуляція
PR
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему феномену сучасної реклами, яка є важливим інституціональним чинником конструювання певних життєвих стилів індивідів та соціальних груп. Мета статті – визначити основні методологічні засади дослідження реклами як соціального феномену, які може використовувати соціологічна наука для організації моніторингу змісту й сутності процесів комунікаційної взаємодії рекламодавців та споживачів у сучасному українському суспільстві. Виявлено концептуальні засади вивчення реклами в соціологічній площині, а саме: соціологічні теорії, що належать до інтегративної парадигми соціології, теорії споживання, теорії маркетингу та менеджменту, теорія соціально-етичного маркетингу, класичні та сучасні теорії рекламних технологій, публік рилейшнз і промоушн.
Опис: Зоська Я. В. Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження / Я. В. Зоська, А. А. Согорін, С. В. Белькова // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. – 2020. – № 1. – С. 141–150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6131
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_rekl_2020_1_141.pdf4,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.