Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5135
Назва: Методика оцінювання рівня маркетингового потенціалу конкурентоспроможності
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Ключові слова: маркетинговий потенціал
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2020
Опис: Балабаниць А. В. Методика оцінювання рівня маркетингового потенціалу конкурентоспроможності / А. В. Балабаниць // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів ХХІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 7 лют. 2020 р. / за заг. ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь : МДУ, 2020. – С. 25–27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5135
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balab_met_konf_2020_25.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.