Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4931
Назва: Бренд туристичної дестинації як інструмент підвищення іміджу і туристичних можливостей України
Автори: Балабаниць, Анжеліка Володимирівна
Єгоренко, Д. Є.
Ключові слова: туристичний брендинг
туристична дестинація
Дата публікації: 2022
Опис: Балабаниць А. В. Бренд туристичної дестинації як інструмент підвищення іміджу і туристичних можливостей України / А. В. Балабаниць, Д. Є. Єгоренко // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 36–38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4931
Розташовується у зібраннях:Балабаниць Анжеліка Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bal_brend_konf_2022_36.pdf2,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.