Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4882
Назва: Marketing Technology in the Context of Digitalization: Features and Trends in Ukraine
Автори: Kniazieva, T.
Arakelova, Inna
Podolskyi, R.
Dashko, I.
Mohylova, A.
Ключові слова: digital innovations
data flow management
online/Internet economy
marketing activity
global network
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): The article aims to study marketing technology in the context of features of its development within the global interactive space and to determine priorities in this sphere for Ukraine. The leading method of the study is a systematic approach used to explain the integrity of marketing technology development in the global interactive space, distinguish the principal links between its individual elements, and examine them as part of the culture of the information society. This method also helps to study factors which influence the implementation of such technology, and outline the future possibilities of digital transformations of marketing technology. Based on the features of marketing technology development studied, we identified challenges that accompany and prevent the use of digital technologies in marketing. The priorities for the development of digital marketing technology are suggested and aimed at increasing marketing efficiency.
Опис: Kniazieva T. Marketing Technology in the Context of Digitalization: Features and Trends in Ukraine / T. Kniazieva, I. Arakelova, R. Podolskyi, I. Dashko, A. Mohylova // Economic Alternativesthis, – 2023. – Іssue 2. – Р. 409–423.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4882
Розташовується у зібраннях:Аракелова Інна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
arak_mark_2023_2_409.pdf3,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.