Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4828
Назва: "Z-owning" and "Z-consumption" in the conditions of movement from shareholder to stakeholder capitalism: values as the basis of self-identification
Автори: Reznikova, N.
Bulatova, Olena
Ptashchenko, O.
Ivashchenko, O.
Panchenko, Volodymyr
Ключові слова: Gen Zers
Gen Xers
millennials
Z-consumption
Z-owning
stakeholder capitalism
sharing economy
collaborative consumption
inequality
business-model
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): The article analyses the specifics of consumption and the relationship to the institution of ownership of representatives of Gen Zers, which made it possible to propose the introduction of the categories "Z-consumption" and "Z-owning" into scientific circulation.
Опис: Reznikova N. "Z-owning" and "Z-consumption" in the conditions of movement from shareholder to stakeholder capitalism: values as the basis of self-identification / N. Reznikova, O. Bulatova, O. Ptashchenko, O. Ivashchenko, V. Panchenko // Інвестиції: практика та досвід. – 2023. – No 5. – С. 28–36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4828
Розташовується у зібраннях:Панченко Володимир Григорович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zov_2023_5_28.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.