Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4289
Назва: Формування громадянської позиції школярів: регіональний аспект
Автори: Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна
Ключові слова: заклад загальної середньої освіти
регіональний підхід
громадянське виховання
громадянськість
громадянська позиція
громадянська самосвідомість
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст поняття «громадянська позиція» як особистісного інтегрального утворення, що вміщує громадянську самосвідомість, почуття громадянської гідності, обов’язку, відповідальності, совісті та мужності. Акцентовано на регіональних чинниках формування громадянської позиції учнів та педагогів на українських територіях, безпосередньо наближених до військових дій, зокрема в Приазов`ї. Викладено результати анкетування школярів та педагогів 6 закладів загальної середньої освіти Маріуполя з метою виявлення рівня сформованості громадянської позиції. Зроблено висновок, що рівень сформованості громадянської позиції старшокласників є вищим, ніж їхніх учителів, що спонукає до пошуків шляхів вирішення зазначеної проблеми в контексті забезпечення професійного та громадянського зростання вчителів загальноосвітніх шкіл
Опис: Задорожна-Княгницька Л. В. Формування громадянської позиції школярів: регіональний аспект / Л. В. Задорожна-Княгницька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. – 2020. – № 62. – С. 63–70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4289
Розташовується у зібраннях:Задорожна-Княгницька Леніна Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
form_2020_62_63.pdf897,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.