Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4041
Назва: Strategic Management of Competitive Position of Tourism Regions
Автори: Bulatova, Olena
Balabanits, А.
Babyna, І.
Ключові слова: tourism region competitiveness
strategic management of competitiveness
tourist attractiveness of a region
tourism business activity
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): The expediency of the tourism region studying as an object of competitiveness management is revealed in the article, the strategic approach to the tourism region competitiveness management reflects the multipurpose nature and multi-vectority of management influence is substantiated, the system of indicators for the tourism region competitiveness assessment is proposed.
Опис: Bulatova O. Strategic Management of Competitive Position of Tourism Regions / O. Bulatova, А. Balabanits, І. Babyna // Tourism of the XXI century: Clobal challenges and civilization values : ІІ International scientific and practical conference, Kyiv, 1 June, 2020. – Kyiv : KNUTE, 2020. – P. 42–50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4041
Розташовується у зібраннях:Булатова Олена Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
strat_2020_42-50.pdf187,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.