Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2752
Назва: Мовна агресія та негативація як сугестивні чинники засобів масової інформації (на прикладі сучасного рекламного дискурсу)
Автори: Рожкова, Ірина Георгіївна
Дата публікації: 2017
Опис: Рожкова І. Г. Мовна агресія та негативація як сугестивні чинники засобів масової інформації (на прикладі сучасного рекламного дискурсу) / І. Г. Рожкова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія : зб. наук. пр. / гол. ред. К. В. Балабанов. – 2017. – Вип. 17 – С. 244–249.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/2752
Розташовується у зібраннях:Рожкова Ірина Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
movna_agresia.pdf402,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.