Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1163
Назва: Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя)
Автори: Вялкова, Ірина Олександрівна
Дата публікації: 2013
Опис: Вялкова І. О. Формування іміджу підприємства засобами корпоративної преси (на прикладі корпоративних видань м. Маріуполя) / І. О. Вялкова // Інформаційне суспільство. – 2013. – Вип. 18. – С. 71–73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/1163
Розташовується у зібраннях:Вялкова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannia_imidzhu.pdf119,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.