Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6151
Назва: Пропаганда та її місце в процесі ведення інформаційних війн. Основні форми пропагандистського впливу: пряма пропаганда, джинса, пабліситі, пропаганда 2.0
Автори: Полторак, В. А.
Стадник, Альона Георгіївна
Ключові слова: інформаційна війна
громадська думка
пропаганда
джинса
пабліситі
пропаганда 2.0
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Мета статті: аналіз проблем пропаганди як важливого різновиду інформаційної зброї, форм пропаганди, що застосовуються в сучасних інформаційних війнах. В теоретичному значенні розглянута актуальна в сучасних умовах та важлива проблема, пов’язана із роллю пропаганди як важливої зброї, що використовується в сучасних інформаційних війнах, зокрема інформаційній війні поміж Російською Федерацією та Україною. Аналізується сутність пропаганди та її можливості в процесі формування громадської думки населення, технології, що використовуються для впливу на населення супротивників в ході інформаційної війни, зокрема наводяться деякі приклади ходу такої війни поміж Російською Федерацією та Україною. Розглядаються основні сучасні форми пропагандистського впливу на населення: пряма пропаганда, джинса, пабліситі, пропаганда 2.0, особливості їх використання та ефективність
Опис: Полторак В. А. Пропаганда та її місце в процесі ведення інформаційних війн. Основні форми пропагандистського впливу: пряма пропаганда, джинса, пабліситі, пропаганда 2.0. / В. А. Полторак, А. Г. Стадник // Епістемологічні дослідження в філософії, соціальних і політичних науках. – 2020. – Т. 3, №1. – С. 126–138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6151
Розташовується у зібраннях:Стадник Альона Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stad_prop_2020_3_126.pdf4,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.