Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Назва: Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна»
Автори: Городнюк, Наталія Андріївна
Ключові слова: модернізм
роман
Дон Жуан
Командор
Брасюк Г.
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано практично не досліджений роман представника Розстріляного Відродження Гордія Брасюка «Донна Анна» (1929) в аспекті семантики пекельної машини та через зіткнення двох світоглядів чоловіків-суперників – апологета індустрії, інженера-винахідника та служителя муз, композитора і музиканта. Зокрема, встановлено, що крім проблем статі, кохання, потягу, шлюбної моралі та зради, оприявлених у романі, виразно постає ще одна – зіткнення двох типів творчості, двох підходів до неї, уособлюваних героями-чоловіками, – людини діяльної, Homo faber, інженера Ніка Бачинського (залізного Командора) та людини мистецтва, театральної богеми, Homo ludens, композитора Володимира Шальвія (втілення музичної стихії та свободи пристрасті, Дон Жуана).
Опис: Городнюк Н. Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна» / Н. Городнюк // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. – 2019. – № 27. – С. 20–28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Розташовується у зібраннях:Городнюк Наталія Андріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gorod_obr_2019_27_20.pdf312,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.