Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
Назва: Quantitative Analysis of MOOC for Language Training
Автори: Sharova, T.
Bodyk, Ostap
Kravchenko, V.
Zemlianska, A.
Nisanog, N.
Ключові слова: online courses
language training
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): The article provides a quantitative analysis of online language courses located on such online platforms as Coursera, Udemy, Edx and Alison. Масові відкриті онлайн-курси (MOOC) вважаються перспективним і потужним засобом мовна підготовка. Сьогодні вони поєднали можливості надає Інтернет, якісний і найкращий контент навчальні практики. Ми виявили, що MOOC можна використовувати для дистанційного та змішаного навчання, а також у процесі самоосвіта. In total, we identified 5,159 online courses for learning 21 languages. The Udemy platform has the largest number of online language courses (4,270 courses). The most popular languages appeared to be English (1,760 courses), Spanish (544 courses), French (451 courses), and Chinese (450 courses). The least popular languages, which are represented by only one online course, are Swedish, Latin, Noongar, and Tibetan. We found that such online platforms as Coursera and Edx provide courses that give users an opportunity to obtain a professional certificate, specialization, or a degree.
Опис: Sharova T. Quantitative Analysis of MOOC for Language Training / T. Sharova, O. Bodyk, V. Kravchenko, A. Zemlianska, N. Nisanog // International Journal of Information and Education Technology. – 2022. – Vol. 12(5). – pp. 421–429.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
Розташовується у зібраннях:Бодик Остап Петрович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bodik_quan_2022_12_421.pdf824,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.