Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5947
Назва: Підготовка музеєзнавців-педагогів: розроблення та реалізація інтегративної сертифікатної програми
Автори: Сабадаш, Юлія Сергіївна
Мараховська Наталя Владиславівна
Ключові слова: музейна педагогіка
музеєзнавець-педагог
музейна освіта
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості набуття здобувачами вищої освіти кваліфікації «музеєзнавець-педагог» в межах інтегративної сертифікатної програми «Музейна педагогіка». Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід підготовки фахівців з музейної педагогіки. Представлено зміст та структуру дворічної сертифікатної програми, спрямованої на підготовку музеєзнавців-педагогів, наведено вимоги до її розроблення та реалізації на базі закладу вищої освіти.
Опис: Сабадаш Ю. С. Підготовка музеєзнавців-педагогів: розроблення та реалізація інтегративної сертифікатної програми / Ю. С. Сабадаш, Н. В. Мараховська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 23. – С. 110–120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5947
Розташовується у зібраннях:Сабадаш Юлія Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sab_marah_pidg_v_filos_2022_23.pdf7,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.