Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4927
Назва: Content marketing in tourism
Автори: Horiunova, Kateryna
Tiupysheva, V.
Ключові слова: tourism
marketing
Дата публікації: 2022
Опис: Horiunova K. Content marketing in tourism / K. Horiunova, V. Tiupysheva // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Київ, 27 верес. 2022 р. / за заг. ред. А. В. Балабаниць ; Маріуп. держ. ун-т. – Київ, 2022. – С. 30–31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4927
Розташовується у зібраннях:Горюнова Катерина Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hor_cont_konf_2022_30.pdf1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.