Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/231
Назва: Моделі соціальних комунікацій
Models of social communications
Автори: Янковський, Степан Владиславович
Ключові слова: інформація
комунікація
реальність
information
communication
reality
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Соціально-комунікативний простір твориться діяльністю ЗМІ, маркетингових агенцій, суспільних організацій і державних установ. Однією з основних проблем інформаційних, когнітивних наук є дослідження щодо перетворення інформації в комунікацію.
The media, marketing and government agencies, public organizations and institutions shape social communicative space. Study of information transfer in communication is one of the main problems of Information and Cognitive Sciences.
Опис: Янковський С. В. Моделі соціальних комунікацій / С. В. Янковський // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія / за заг. ред. К. В. Балабанова. – Маріуполь, 2011. – Вип. 1. – С. 12–19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://91.250.23.215:8080/jspui/handle/123456789/231
Розташовується у зібраннях:Янковський Степан Владиславович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yankowskiy_modeli_socialnykh.pdf405,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.